Två veckor kvar på praktiken. ( )
Hem Om mig Kontakt

Två veckor kvar på praktiken.

Första dagen på veckan & praktik på kvällsschemat. Soft! Lugnt var det där, fast fick med mig rivmärken. Så har nu lagt på speciella plåster som suger upp fukt eller vad det är. Dom ska vara effektiva mot rivmärken av dessa slag i alla fall. Så man slipper infektioner... Man vet aldrig var brukarna har varit med sina fingrar. Jag hade räknat med några rivmärken & blåmärken under min praktik. Man får räkna med detta!
 
Annars så trivs jag fortfarande. Har två veckor kvar. Har redan gjort två veckor. Tiden går fort. Jag har lärt mig otroligt mycket. Man blir dock ALDRIG fullärd. Något jag tycker är mindre bra är väl att det ibland blir för slappt. Men samtidigt så är varje dag inte den andra lik. Så det är inte varje dag som det är slappt. Men ibland kan det bli lite långtråkigt. Kort & gott, det är individer vi jobbar med & dom har ett liv. Dom kanske vill spela kort dag ett men inte dag två. Då kanske dag två blir långtråkig. Ja, ni förstår själva...
 
  • 2012-10-01
  • kl.23:23:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg