Tidsfördriv #1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Tidsfördriv #1

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja
Skrika: Nja, jag kallar det gapa.
Sova: Nej
Ha ångest: Nej
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv.
Klä dig i svart: Ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Jag går dit när jag ska.
Röka: Nej
Ljuga: Nej
Hata folk: Jag hatar folk som hatar mig.
Lita på folk: Nej.

VEM:

Saknar du: Melissa ♥
Vill du döda: Tänker jag inte skriva här.
Rörde dig sist: Sofeya
Vill du slå: Tänker jag inte skriva här.
Kysste dig sist: Rubi
Kramade du sist: En på praktiken.
Vill du prata med: Tomek
Skrek du på sist: Sofeya, fast vi gapar på varandra.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig senast: Hela jävla världen...
Vill du bli galet full med: Melissa ♥
Gjorde dig riktigt glad senast: Rubi
Fick du sms från senast: Rebaz
Ringde dig senast: Akki

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nja
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Ja, i öronen just nu.
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Ibland
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR:

Går du: Som en flykting tydligen.
Svarar du i telefonen: Beror på vem det är som ringer.
Fördriver du tiden: Är med vänner.
Mycket pengar har du: Jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Jag jobbar.
Ofta diskar du: Varje dag.
Ofta städar du: När det är stökigt.
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Så ofta det går.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan något.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja, Adnan är ju en alien.
Att folk tycker om dig: Ja, det gör nog några.
På ett liv efter detta: Kanske
Att fiskar kan tänka: Nej, dom pökar hela tiden.
Att du kommer leva länge: Kanske

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel: Nej
2. Är du lycklig: Ja
3. Är du uttråkad: Nja
4. Är du ledsen: Nej
5. Är du italienare: Nej
6. Är du cool: Ja
7. Är du från Irland: Nej, jag är inte dvärg.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
2. Har du någon gång blivit sårad: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt: Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: Ja
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare: Ja
7. Är du kär: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor: Ja

TVÅ ALTERNATIV:
1. Bilddagboken eller lunar: Inget, är ingen fjortis.
2. Hår eller ögon: Ögon, det finns ju peruker.
3. Katter eller hundar: Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar: Några få bästa vänner.
5. Coca-Cola eller Pepsi: Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll: En galen utekväll med dom bästa.
7. Pengar eller lycka: Lycka
8. Dag eller natt: Natt
9. Msn eller mobil: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN...":
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån: Nej, jag bor ju själv.
2. Brutit nåt: Ja
3. Gjort nåt du ångrar: Ja
4. Hoppat Bungee Jump: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om: Ja
6. Ätit en hel tårta: Ja
7. Gjort bort dig offentligt: Ja
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen: Ja, det vill jag fortfarande.
9. Gråtit när ett husdjur dog: Ja
10. Velat försvinna: Ja

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du gjorde: Emil
2. Telefonsamtalet du fick: Akki
3. Personen du var med: Sofeya, som är här nu.
4. Roligaste grejen som hänt: En privat sak.
5. Personen du smsade: Rubi
6. Personen du tänkte på: Melissa
7. Du skrev till på myspace: Typ längesen, men Sofeya var det nog då.
8. Du kommenterade: Sofeyas kommentar om att jag skulle vara italienare, haha.
9. Du kramade: En på praktiken.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg