Tidsfördriv #2 ( )
Hem Om mig Kontakt

Tidsfördriv #2

1) Namn: Malin Malekova
2) Kön: Kvinna
3) Bor: I Sverige tyvärr.
4) Läggning: Hetrosexuell
5) Personlighet: Bitchig

6) Relation nu:
Förlovad
7) Gamla relationer: Oj, det är många.
8) Oskuld eller ej: Inte
9) Kyssa eller krama: Båda
10) Bäst med din relation: Han kan bygga ett hus till mig.

11) Musiksmak:
Det som finns i min Spotify.
12) Värsta musiken: Raggarmusik & sådan musik mina föräldrar lyssnar på.
13) Bästa banden/musikern: Long & Junior
14) Sweden Rock eller Hultfred: Inget
15) Instrument du spelar: Inget
16) Klädsmak: Turkjacka, höga stövlar & mössa.
17) Var handlar du: Willys, Coop Forum & Ica.
18) Converse: Har inga, tycker det är fult.
19) Sminkprodukter: Massor
20) Kläder idag: Turkjacka ♥

21) Favoritfilm:
Snabba Cash
22) Favoritserie: Two And A Half Men
23) Bästa skådisen: Even Rachel Wood
24) Bästa effekten: När det är massa blod, haha.
25) Roligaste filmen: White Chicks

26) Spelstil: Skjuter mina lagkamrater.
27) Bästa spelet: RollerCoaster 3
28) Du har konsoler: Dator?!
29) Bästa 'datamaten': Coca-Cola
30) Bästa hemsidan: Facebook

31) Mitt rum:
Under renovering.
32) Färger på väggarna: Vitt
33) Färger på golvet: Ljusbrunt
34) Färger på taket: Vitt
35) Roligaste saken i ditt rum: Datorn & judsystemet ihop.

36) Min familj:
Mamma & pappa
37) Syskon: Har inga.
38) Bästa släktingen: Alla
39) Antal begravningar du vart på: Några stycken.
40) Antal bröllop du vart på: Några stycken.

41) Favoritmat: Kinesiska kräftor.
42) Favoritdricka: Kolsyrat vatten.
43) Favoritgodis: Beror på vad jag är sugen på.
44) Äckligaste maten: Finns många rätter.
45) Äckligaste drickat: Vet inte.

46) Sverige:
Här bor jag tyvärr
47) Tyskland: Här finns billig sprit.
48) Italien: Här finns sliskiga italienska killar.
49) Frankrike: Här finns underjordiska gångar.
50) England: Här pratar dom så fult.
51) USA: Här bär dom vapen i Detroit.
52) Japan: Här bor korta människor.
53) Indien: Här ifrån kommer min granne.
54) Finland: Här bor Pekka.
55) Australien: Här försvinner folk hela tiden, haha.

56) Din hemstad:
Skara ♥
57) Tycker du om den: Nej, men jag saknar
58) Stockholm: Är huvudstaden.
59) Göteborg: Här skulle jag vilja bo.
60) Kiruna: Låter som ett dött ställe.
61) Malmö: Här bor Tomek.
62) Kalmar: En trevlig stad.
63) Jönköping: Här bor Goran.
64) Östersund: Tror en bro finns här?
65) Haparanda: DÖD!


66) Mobilabonemang:
Telia
67) Antal skickade SMS: Vet inte.
68) Antal skickade MMS: Vet inte.
69) Antal samtalstimmar: Vet inte.
70) Senaste SMSaren/samtalaren: Båda från Rubi.

71) Senaste maten:
Smörgåsar
72) Senaste drycken: Kolsyrat vatten
73) Senaste filmen: Ninas Resa
74) Senaste personen du pratade med: Rubi
75) Senaste MSN-kontakten: Melissa
76) Lasange eller pizza: Lasange
77) Köra bil eller bli skjutsad: Bli skjutsad
78) Kärlek eller vänskap: Båda
79) Död eller levande: Levande
80) Mejl eller brev: Mejl

81) Favoritdjur:
Hästar & kaniner
82) Religion: New Age
83) Frisyr: Långt hår
84) Bästa transportmedlet: Bil
85) Sämsta transportmedlet:

86) Bästa vännen:
Melissa
87) Mobbing: Alla är mobbare.
88) Vandalism: Alla vandaliserar.
89) Skolan: Omvårdnad på komvux.
90) Bästa läraren: Har bara en lärare?!

91) Vad är klockan nu:
17:48
92) Vad heter du i mellannamn: -
93) Vad tror folk om dig: Att jag är en bitch.
94) Stämmer det: Absolut!
95) Dagens planer: Se på en bra film med några vänner.
96) Dagens kärlek: Rubi ♥
97) Dagens hatobjekt: Att åka buss.

98) Var det här kul o göra:
Jadå
99) Hur lång tid tog det o göra: Vet inte.
100) Ska du göra om den här igen: Kanske



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg