Godnatt - spokojnoj nochi - dobranoc ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt - spokojnoj nochi - dobranoc

Nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar. Det är en låt med en barnvisa tror jag? Dom plockar svampar tror jag. Kanske blir dom höga, kanske inte. Man vet aldrig med svampplockare, haha. Det kom vi fram till idag jag & en kompis. Vi har sett svampar utanför vårat hus. Mycket underliga svampar. Kanske ska vi plocka dom & sälja till någon alkoholist på busstation? Han eller hon blir nog mycket glad. Ja, vi borde nog göra det.
 
Haha, min kvällshumor är fan bäst. Och jag är verkligen trött som fan. Ska gå & lägga mig nu. Ska inte upp tidigt imorgon. Skönt! Men jag antar att jag kommer vakna tidigt ändå. Får hoppas att min kropp säger ifrån & vill sova länge, länge. Godnatt, spokojnoj nochi, dobranoc.
 
  • 2012-10-12
  • kl.22:17:01
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg