Full fart i skolan idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Full fart i skolan idag.

Först på morgonen i skolan hade vi klassråd. Kändes kanske inte speciellt värt? Vi kom på ganska onödiga saker att ta upp på det "stora" mötet i eftermiddag. Som att vi vill måla om klassrummet, byta gardiner osv. Men är det obligatoriskt att ha sådana möten så är det...
 
Efter det så var en kvinna på besök & berättade om sin verksamhet. Hon jobbade på ett gruppboende med utvecklingsstörda. Det var inte så intressant att lyssna på, men hon tog upp en del roliga bitar. Man fick ju sig några skratt i alla fall.
 
Under lunchen satt vi på skolan & åt. Jag köpte någon kladdig smörgås med kycklingröra i cafeterian. Det tog typ 10 minuter att bara få av plasten, haha. Sedan när jag skulle leta efter en gaffel & en kniv så hittade jag inte det. Jag fick äta med två stycken små plastiga teskedar. Men det gick ju lika bra med det, jag är inte omöjlig.
 
Under eftermiddagen fick vi se på TV-serien "I en annan del av Köping". Har sett den flera gånger & typ dött av skratt. Men tycker bara Tobbe är rolig så kollar endast på Youtube nu för tiden då några har klippt ihop på honom. Sedan jobbade vi olika grupper med uppgifter. Jag förstod inte uppgiften, men tror nästan ingen gjorde det? Fast sedan när vi gick igenom den ihop så gick det skitbra. Agnes blev så glad när vi fick sluta tidigt idag, hon utbrast med ett "wow"!
 
Såhär ser INTE tavlan ut nu, haha.
  • 2012-10-22
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg