Egen studietid. ( )
Hem Om mig Kontakt

Egen studietid.

Jag har haft egen studietid nu i två dagar & det innebär att man är hemma då. Väldigt skönt! Jag behöver det, även om jag kanske inte är hemma & vilar upp mig. Samtidigt så pluggar jag. Men jag är ändå på trafikskolan, i stallet & på andra ärenden. Fast nu har jag fått tid till att sova också & det behövde min kropp. Nu när jag äter antibiotika så får jag så ont i hela kroppen & då är sova det bästa. Men jag slipper hostan & det är otroligt skönt.
 
Igår satt jag med skolarbetet en stund & insåg faktiskt att jag nästan blev klar på en timme. Men så ska vi också hitta information på nätet också. Och det momentet är jag inte klar med. För det har jag inte riktigt förstått ännu. Så imorgon när jag är i skolan så ska jag fråga. Sedan så skriver jag inte om stroke, för det stod inte så mycket om det i boken. Tog traumatisk hjärnskada istället, fanns massvis med information. Det var väldigt intressant också.
 
  • 2012-10-17
  • kl.18:37:39
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg