Startade billarm & lyssnade på albansk musik. ( )
Hem Om mig Kontakt

Startade billarm & lyssnade på albansk musik.

Igår var det fest igen & denna gången hemmafest. Det var hos en kompis kusin så kände inte honom direkt. Men spela roll? Alltid roligt att träffa nya människor. Meningen var väl att det skulle vara mest albaner där från början om jag förstod det rätt. Men Melissa drog dit mig & hon fick med Sofeya & Jacek på köpet. Vi hade ändå roligt, även om språkproblemet var lite knas.
 
Jag fick till exempel höra riktig albansk musik för första gången. Då menar jag inte folkmusik, för det har jag redan hört. Jag menar popmusik, sådan musik som Melissa gillar. Har aldrig tidigare hört vad hon lyssnar på för albansk popmusik. Och hon ska kalla sig för min bästa vän, haha.
 
Sedan på natten skulle vi gå ut till Aldins bil för att hämta en sak. Då hade vi ju druckit en del så ah, ni förstår. Jag försökte låsa upp bilen, men hittade inte hålet i dörren. Blev nästan ledsen för det fanns inget jävla hål i bildörren. Efter typ 20 minuter kom jag & Melissa på tillsammans att det är ett sådant lås som man trycker på, haha. Men inte nog med det... När vi öppnade bildörren så startades larmet. Och inte bara på Aldins bil. Larmet smittades på bilen bredvid. Så Melissa tog det vi skulle ha & vi sprang in i huset igen. Aldrig mer att jag rör hans bil, livsfarligt!
 
Haha, våran smarta idé ;)
  • 2012-11-03
  • kl.12:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg