Halloweenfirande på nattklubb. ( )
Hem Om mig Kontakt

Halloweenfirande på nattklubb.

Igår blev jag medragen ut på krogen. Jag tänkte usch & fy & blä, vad ska jag göra där? Nu när det är halloween så måste man ju klä ut sig. Det gillar jag inte... I alla fall inte när man ska ut på nattklubb. Men jag följde med & ah, jag "klädde ut mig". Jag & Sofeya hade sådana jävla horn på oss, haha. Vi var inte dom enda som hade det märkte vi. Många tog verkligen detta med att klä ut sig på allvar, hmm. Jag hade inte gått ut på krogen med hela ansiktet fullt med teatersmink. Nej tack!
 
I alla fall så hade vi sjukt roligt. Ja, som vanligt! Vi träffade folk där inne som vi kände, så vi hängde med dom där inne. Klart det är en helt annan sak att vara ute på en nattklubb än att sitta i en bil. Fast jag föredrar att sitta i en bil & åka runt. Men jag klagar inte på kvällen igår, för vi hade jätteroligt. Och jag känner i fötterna idag att jag är öm. Höga klackar går att gå i, men att dansa njaa. Det var ju inte meningen...
 
  • 2012-11-01
  • kl.13:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg