Full fart på mig... ( )
Hem Om mig Kontakt

Full fart på mig...

Jag tänkte att jag kunde sova en stund när jag kom hem. Men nejdå, det tyckte inte mina grannar. Dom hade bokat någon firma som borrar. Så jag fick ställa mig i köket & diska istället. Lika bra det, då blev det ju gjort. Efter att jag diskade så tog jag tag i mikrovågsugnen. Rengjorde den alltså. Så nu är den väldigt ren. Det lönar sig att inte ligga hela dagarna & sova. Man får saker gjort!
 
Härnäst ska jag ställa mig i köket igen & laga mat. Blir min favoritmat; balkansk kycklinggryta. Tar bara en sådan jävla lång tid att tillaga. Plus att jag tål inte gul lök. Visst, alla människor får tårar av det, men jag blir extremt överkänslig. Fast jag använder det ändå, jag får ju bita ihop liksom?
 
Sedan ikväll så måste jag skruva ihop sängen för den har lossnat en aning. Det är tydligen vanligt på nya sängar... Att man måste dra åt efter typ två veckor? Jag ska försöka själv innan jag ber Rubi göra det. Måste känna mig duktig, haha.
 
  • 2012-11-05
  • kl.13:16:01
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg