Snart är det dags för uppkörning (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart är det dags för uppkörning (y)

Idag var jag som vanligt på trafikskolan & gasade. Och ja, jag gasade på som fan. Nu kör jag ju på landsväg & då innebär det att jag måste gasa som fan när jag ska köra ut på avfarter. I alla fall enligt min lärare! Vi hade jätteroligt i bilen. Första gången så körde jag ut som vanligt (som om jag vore i stan) & hon typ skrek att jag var tvungen att gasa för en buss kom bakom mig. Så hon fick gasa själv med sina pedaler, haha. Efter det fick jag trycka ner gasen i bott när jag körde ut. Så jävla roligt var det, landsväg, here we come!
 
Men när lektionen var slut så säger min lärare till mig att det är ju bara två gånger kvar, plus Risk 2:an. Därför måste vi boka teoriprov & uppkörning för mig nästa gång. Så nu är jag hmm... Inte nervös, men jag vet inte. Det känns inte som om det är verkligt? Jag trodde fan aldrig att jag skulle komma dit. Men jag gjorde det tydligen. Och bara för typ några veckor sedan ville jag hoppa av trafikskolan för trafikljusen gick emot mig. Men då stöttade mina underbara vänner mig. Ja, fan det går bra nu kompis!
 
  • 2012-11-02
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg