Home från träningen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Home från träningen.

Har kommit hem från kickboxningen nu & ah, det var sent. Men blir så ibland för jag var sen dit & uppvärmningen blev lång. Gick i alla fall sjukt bra & jag är hyffsat nöjd med dagens träning. Fast kommer inte vara nöjd med träningarna i fortsättningen då jag måste ha tandskydd & sådant trams. Visst, det är bra att man är skyddad, men jag anser att man ska vara fri så mycket som möjligt. Jag vägrar också ha bandage/lindor på händerna under träningarna. Det har Rubi & Emil gått med på. Även Sofeya vägrar det, så vi tränar utan. Men efter dagens träning så måste både jag & Sofeya ha tandskydd & lindor, så nu är det beställt.
 
Och ni som känner mig bra vet ju vilken färg jag har beställt; röd. Så jag kommer ha ett rött tandskydd & röda lindor i framtiden. Sjukt snyggt ändå! Även fast det är störande moment i träningen. Men säkerheten går väl ändå först. Vill ju inte slå ut några tänder... Och vet ni? Nästa vecka får vi förhoppningsvis våra träningströjor också. Dom är sjukt snygga!
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg