Tränade zumba ikväll. ( )
Hem Om mig Kontakt

Tränade zumba ikväll.

Har kommit hem från den roligaste träningen någonsin. Fan jag trodde inte att det var någon sport för mig, men jag hade så fel. Jag trodde att det skulle vara en neger som slog på en trumma & dansade. Men nejdå, här hade vi feta högtalare & en svensk personlig tränare som danslärare. Och musiken var sådan som vi har på streetrace. Fan det var underbart, jag kände mig som hemma!
 
För er som inte förstår det än så har jag & några tjejer i klassen börjat med zumba. Fast det är inte som den zumban man ser på teven. Detta är alla typer av dans. Fan vi dansade porrdans på hög nivå idag, bara stången som fattades, haha. Sjukt roligt hade vi i alla fall & det är det som räknas. Denna träningen passar perfekt för mig mellan kickboxningen. Jag kommer givetvis fortsätta med zumban & det gör tjejerna också. Tyvärr är det bara fyra-fem gånger kvar på denna terminen, men jag hoppas att det fortsätter i vår.
 
Denna låten värmde vi upp till.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg