Vaknade hos Jacek. ( )
Hem Om mig Kontakt

Vaknade hos Jacek.

Halloj! Ni vet att man kan dricka för mycket kvällen innan & vakna på någon helt okänd plats? Mm, fan jag trodde någon hade supit mig under bordet igår. Men jag vaknade inte på någon okänd plats, även fast jag aldrig har varit inne hos honom. Jag sov hos Jacek! Haha, det gjorde Sofeya med. För Jaceks bror "glömde" eller "orkade" inte åka & släppa av oss i natt efter att vi hade varit på krogen. Men det gick ju lika bra att sova över hos honom. Bara att man blev lite rädd i början, haha.
 
Nu ska vi upp säger Jacek. Fast vi är ju redan uppe? Bara han som är segis. Vi ska till Donken & äta frukost. Hmm.. Känns som en bra start på mitt lilla egna "höstlov". En dag gjorde jag & det var jag värd. Ja, det var fler i klassen som gjorde det & det var alla värda. Go for it!
 
En passande bild som jag själv tagit :)
  • 2012-11-01
  • kl.10:44:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg