Solade solarium, vilket behövdes. ( )
Hem Om mig Kontakt

Solade solarium, vilket behövdes.

Jag har varit & laddat mitt Meddo-solkort idag med 300 kr. Om man gör det så får man ju 400 kr att sola för. Visst är det bra? Så jag passade givetvis på att sola när jag ändå var där. Tyvärr så var "mitt rum" stängt & varför det var stängt var oklart. Ingen solade där så antar dom bytte rör eller att det var trasigt. Mörkt var det i alla fall. Så jag fick vänta på en jävligt seg tjej som var i rummet bredvid & alldeles för länge enligt både mig & en annan kvinna. Vet inte vad hon gjorde där, men inte sola i alla fall då tiden hade gått ut för längesen.
 
När den tjejen äntligen kom ut så var det min tur & jag solade i 20 minuter. Jag brukar börja med det första gången då jag inte har solat på ett tag. Nästa gång tar jag 30 minuter som jag brukar.
 
Jag brukar inte sola i det bästa rummet har jag märkt, men ändå tycker jag att jag får mer färg i "mitt rum" än i det som alla kallar "lyxrummet". Konstigt?
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg