Självständig körning idag (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Självständig körning idag (y)

Imorse vaknade jag av att Rubis alarm ringde. Jag var inte glad för jag hade haft så hemska drömmar. Och jag ville verkligen gråta. Men jag ryckte upp mig & klev upp ur sängen. Hade fruktansvärt ont i magen. Tog en Ipren för det & hoppades att värken skulle avta. Så åt vi frukost ihop & jag fick faktiskt ner en smörgås. Jag minns inte så mycket mer vad jag gjorde, men jag var ganska ledsen & hade ont i magen...
 
Rubi blev klar & vi gick ner till bilen. Så körde han mig till bussen & jag åkte till trafikskolan. Jag ville egentligen inte inte alls köra pga magvärken. Men jag ville inte debiteras för att jag skulle sjukanmäla mig & jag ville inte halka efter i planeringen. Så det var bara att köra, suck. Idag var det självständig körning hela tiden & det innebär att min lärare säger ett mål (t ex bensinmack) & så åker jag dit utan att hon säger något. Hon bedömmer mig utifrån hur jag kör & hur jag planerar vägen dit. Jag var så jävla nervös att jag inte skulle veta vägen dit & att jag skulle tabba mig totalt. Magen gjorde ondare & ondare... Jag hade också dubbellektion så det var extra många mål hon hade att säga till mig. Efter alla mål hon hade sagt så gjorde vi bilkontroll. Och även fast jag & Rubi inte hade varit så duktiga igår så kunde jag faktiskt alla utom en i motorhuven. Ohlala!
 
Och vet ni vad läraren tyckte om min körning mot alla mål? Magvärken släpper... Jo, hon sa att jag körde riktigt bra. Så imorgon tar vi bort dubbellektionerna med henne & flyttar fram provkörningen (inför uppkörningen). Tror ni inte jag är nervös inte den skiten också?! Omg, omg, omg!
 
  • 2012-11-28
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg