Rökning tillåten! ( )
Hem Om mig Kontakt

Rökning tillåten!

Nu kommer både Rubi & Melissa speciellt bli glada. Idag försvinner rökförbudet i lägenheten. Visst, det var jag som satte upp den regeln & inte fastigheten. Men nu är den regeln borta & jag hoppas att grannarna kommer bli rökförgiftade.
 
Jag har inte kunnat sova på nätterna pga att mina grannar röker. Och deras rök hamnar inne i min lägenhet. Så jag klagade till dom man klagat hos. Fick napp direkt & dom skulle skicka ut lappar till alla boende. Men fick vi några lappar? Nej. Så jag klagade en månad senare (denna veckan) & idag ringde han mig. Dom tänker inte göra något åt röklukten för dom anser att det är okej för alla att röka. Visst, det är ju det. Men inte i allmänna utrymmen eller så att det hamnar hos någon annan?! Jävla cp förening...
 
Första bilden var polska cigaretter, hmm?
  • 2012-11-15
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg