Provkörningen gick bättre än jag trodde. ( )
Hem Om mig Kontakt

Provkörningen gick bättre än jag trodde.

Idag hade jag provkörningen inför uppkörningen. Fy fan vad nervös jag var! Allting var skakigt när jag kom in på trafikskolan. Vilken bil ska jag köra? Hur ser människan ut som jag ska köra med? Kommer jag kunna betala? Kommer jag köra på någon? Ja, allting snurrade i min hjärna. Men så farligt var det ju inte...
 
Jag kunde betala med mitt kort, även fast det krånglade en aning då jag var seg & hann inte sätta i mitt kort. Människan jag skulle provköra med var en man som såg snäll ut & var jättetrevlig. Och jag körde faktiskt inte på någon idag heller. Bilen jag körde var tyvärr min "hatbil". Den bilen som kör när jag bromsar, suck. Den vill jag absolut inte ha på uppkörningen.
 
Men det gick bra på provkörningen, jag är ganska nöjd själv. Det kunde gått bättre, men jag körde när det var mörkt & när alla slutade jobbet. Så jag är ändå väldigt nöjd. Och det var han som åkte med också, även fast jag råkade stanna i en korsning. Dock hindrade jag ingen trafik i princip, dom kunde köra förbi. Så hade det varit den riktiga uppkörningen så hade jag förhoppningsvis blivit godkänd, men fått en anmärkning på det stoppet i korsningen. Sedan tyckte jag det var pinsamt att jag fick så många kärringstopp, men det står den bilen för. Jag & den bilen gillar inte varandra!
 
  • 2012-11-29
  • kl.18:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg