Nu kan jag parkera bilen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu kan jag parkera bilen.

Har varit på trafikskolan & haft en körlektion med en annan lärare idag. Blev lite "nervös" när jag skulle få köra med en manlig lärare, men det gick faktiskt hur bra som helst. Vi parkerade idag & jag lärde mig dom vanliga parkeringarna på en lektion. Men som han sa så är det egeninlärning som gäller på det där. Huvudsaken är att man får prova på det & står med hjulen innanför linjerna på uppkörningen. Hoppas verkligen han har rätt...
 
Tyvärr känns det som om jag inte kommer framåt i min körning alls. Även om jag gör det. Men ni har ju hört detta snacket förr? En av mina vänner som går på samma trafikskola har bytt. Och det är pga att han faktiskt inte kom framåt. Jag tror jag kommer framåt för pappa säger att jag gör det. Men så fort jag kör med honom så går det bakåt i trafikskolan. Så jag vet inte, men fan att jag byter trafikskola. Nej, det ska jag inte. Allting är bokat!
 
  • 2012-11-16
  • kl.12:30:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg