My Little Pony 18+ ( )
Hem Om mig Kontakt

My Little Pony 18+

Igår på kvällen frågade Rubi mig om jag hade kollat på My Little Pony någon gång. Jag började typ asgarva, för liksom hur sannorlikt är det att HAN nämner den barnfilmen? Men mycket sant, han kollar på den. Fast nu kollar han på den polska versionen & det är 18+ på den, haha. Jag säger att det är som tur är & fy fan vad rolig den är. Så söta ponnyhästarna är!
 
I denna filmen under här så tycker jag den rosa hästen är så sjukt likt Flisan när hon är ute i skogen, haha. Hon studsar runt hela tiden & är glad. Ja, det är Flisan! Men Rubi säger att det är på pricken likt mig på våra fester. Tyvärr kan jag bara hålla med om en enda sak & det är att jag lyser med ficklampan på alla fulla människor som vill sova, haha.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg