Lite panik... ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite panik...

Omg, jag har blivit en "lös" människa som Melissa kallar det. Jag har inte gjort slutuppgiften än & den ska in imorgon. Visst, jag har börjat på den, men den är långt ifrån klar. Så imorgon måste jag sitta vid datorn & plugga hela dagen i princip. Fast nej, det går inte. Mitt nät fungerar inte. Får väl åka till någon som har nät? Kanske Spiderman?
 
Men samtidigt vet jag att i början av terminen så var jag lite för mycket plugghäst. Då umgicks jag inte med några av mina vänner. När dom ville träffas så kunde jag inte för jag skulle plugga osv. Dom trodde seriöst jag hade slagit i huvudet. Nu jag förstår dom... Och nu börjar den riktiga Malin komma tillbaka!
 
Bild från förra helgen (y)
  • 2012-11-08
  • kl.22:30:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg