Läst igenom inlägg från den dåliga tiden. ( )
Hem Om mig Kontakt

Läst igenom inlägg från den dåliga tiden.

Det är läskigt, för jag har suttit nu & läst igenom hela kategorin "mitt psyke". Jag kan inte tro att jag har mått så dåligt. Och det är faktiskt inte speciellt längesen. Läkarna fick mig i början att tro att jag hade diagnoser, men det var ren lögn. För när jag blev friskförklarad så hade jag ändå aldrig haft diagnoser. Vilken vård alltså... Skrämmande!
 
Varför har jag suttit & läst igenom detta då? Jo, för i skolan ska vi jobba i grupper & våran grupp ska prata om ångest. Och eftersom jag har haft ångest så tänkte jag att jag kunde dela med mig av mina egna erfarenheter. Men jag minns ju typ ingenting från den tiden. Det är som en suddig bild & tur är det. Jag minns faktiskt inte ens att det var skrivet som panikångest. När jag läste allting så fick jag tårar, för det kändes inte verkligt. Det kändes inte som jag. Men jag vet att allt det var jag en gång i tiden. Jag har varit med om det helvetet...
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg