Inget flyt idag! ( )
Hem Om mig Kontakt

Inget flyt idag!

Oh, jävlar vilket flyt jag har idag! Fick gå upp tidigt idag & det var jobbigare än vanligt. Fick åka massa krångliga bussar & fick även stå i en av dom. Okej, lite balansträning på morgonen skadar väl inte. Sedan fick jag springa runt hela stan typ för att hitta en bankomat som fungerade & när jag väl hittade en så var den sjukt seg. Tog fan hundra år...

Jag sprang tillbaka till busstationen & tog bussen till skolan. Förstod att jag skulle komma försent. Jag mådde givetvis dåligt för det. Men samtidigt så kommer dom flesta för sent, men det spelar ingen roll. Jag är jag & jag hatar att komma för sent. Så fick typ lite halvpanik på bussen, sprang med benen när jag satt i bussen som Flinta gör, haha.

Och vad fan händer när jag kommer till skolan? Jag är fem minuter för sen & ingen är i klassrummet. Nästan ingen är där! Bara Luisa & en till. Dom förstod inte heller vart dom andra var. Så Luisa ringde en i klassen & hon sa att vi var lediga idag. Suck, det kunde väl någon sagt igår.
 
  • 2012-11-05
  • kl.10:15:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg