Blivit lite Gangnam Style idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Blivit lite Gangnam Style idag.

Så har jag precis kommit hem från zumban. Egentligen var det lika roligt som förra gången, men jag har besvär med kroppen. Har gått i dåliga skor med sneda klackar så mitt vänstra knä & högra fot har tagit skada. Men jag var i alla fall med på träningen & gjorde mitt bästa. Kände att det är lika bra att åka dit & kämpa.
 
Jag älskar verkligen våran tränare, hon är superskön. Glad för ingenting! Eller jo, hon är ju glad för att hon får dansa. Men hon ler verkligen med hela kroppen. Skön tjej! Ny dans & ny låt hade vi idag, trodde jag skulle dö av skratt; Gangnam Style. Våran fylledans glömmer man aldrig. Bara det att nu var man ju nykter, haha. Men det gick faktiskt bra ändå.
 
Nu ska jag hämta isbandaget till mitt knä & sedan två speciella isblock i frysen som hör till. Har verkligen sjukt ont i mitt knä pga allt hoppande & skuttande. Men nästa onsdag kör vi igen!
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg