Bilkontrollen som blev en svenskalektion. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bilkontrollen som blev en svenskalektion.

Ligger i sängen nu äntligen. Vi har varit i bilen typ hela kvällen för att gå igenom min läxa. Men när jag försökte förklara den så slutade det med att vi hade en jävla svenskalektion. Suck. Det slutar aldrig med att det blir som jag tänkt mig. Speciellt inte när jag är i närheten av Rubi, haha. Men nu fick han lära sig mer svenska i alla fall & det är ju bra.
 
Fast vad hände med mina lampor & bilkontroll?! Jo, jag tryckte på lite allt möjligt under tiden. Men då började bilhelvetet att låta konstigt flera gånger. Jag ska nog aldrig köpa en Ford, hmm. Imorgon innan billektionen ska jag tvätta av Rubis bakruta, så han kan se ifall vi blir förföljda. Tjoho!
 
  • 2012-11-27
  • kl.23:15:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg