Varit & handlat i Ramme. ( )
Hem Om mig Kontakt

Varit & handlat i Ramme.

Då har jag & Knut varit i Ramme. Vi cyklade dit i denna jävla värmen. Enligt min termometer så är det 32 grader i skuggan. Sjukt varmt! Det är 5 km till Ramme & lika långt tillbaka, så alltså en mil totalt. Jag börjar bli riktigt fit, haha. Tog även tiden & inte mer än 20 minuter tog en sträcka. Så det kommer antagligen bli fler gånger att jag cyklar dit. Fast då skippar jag tjocktröjan, blev sjukt varmt.

Jag handlade lite allt möjligt, men allt fick plats i cykelkorgen. Så jag har en stor cykelkorg, haha. Trodde inte att jag hade så mycket danska pengar kvar, men det hade jag. Så mitt VISA-kort fick vänta & pengarna försvann. Men man måste ju köpa vätska i denna jävla värme!


  • 2012-05-26
  • kl.16:04:26
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg