Varför umgås jag bara med polacker nu för tiden? ( )
Hem Om mig Kontakt

Varför umgås jag bara med polacker nu för tiden?



Och så kom den frågan som jag fruktat mest. Varför umgås jag helt plötsligt bara med polacker? Hmm... Det gör jag faktiskt inte! Men man blir ju som man umgås, eller hur? Jag är tillsammans med Lukasz & då blev det bara så att jag umgås med Wozi & andra polacker. Men visst, jag har umgåtts med polacker tidigare. Som Sofeya & Isabella, minns ni? Jag har ingen direkt förklaring varför det är så... Men ALLA människor gör så. Är man tillsammans med en kille/tjej från Turkiet, då umgås man med turkar. Eller om ens bästa vän är från Turkiet, då umgås man också med turkar. Ja, det är helt normalt? Men jag har inte dissat mina andra vänner. Jag lever livet som det är. Innan jag blev tillsammans med Lukasz så kände jag Wozi. Dock inte så bra. Men eftersom vi bor i samma område, har något gemensamt med Polen, så blev det att vi börjat umgås. Jag får väl umgås med vilka jag vill?






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg