Ny ridutrustning för min del :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny ridutrustning för min del :)

Mamma följde med till Skara Hästsport förut. Jag skulle kolla på nya ridskor & chaps. Som många vet så trivs jag hellre att rida i sneakers & "vanliga" skor. Men nu ska jag jobba som beridare i ett hoppstall & då passar inte det så bra. Ja, om man inte jobbar i polack-stallet. Men nu är det inte där jag ska jobba...

Kan säga att Skara Hästsport är rasister mot korta människor. Fanns INGA korta chaps eller ridstövlar. Men så hade dom fått in nya chaps & då fanns det ett par som passade precis. Dyra var dom också. Men nu har jag i alla fall både ridskor & chaps inför arbetet som beridare i Danmark. Tummen upp!



  • 2012-05-16
  • kl.19:55:58
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg