Sugen på toast... ( )
Hem Om mig Kontakt

Sugen på toast...

Drömde i natt om att jag åt massa toast på McDonalds. Ni vet sådana där smörgåsar som serveras till frukost? Så vaknade jag nyss & insåg att frukost på McDonalds var stängt. Inga toast till Malin! Slog direkt på teven för att kolla om det fanns något kul där. Ja, det fanns det. En reklam om toast på McDonalds. Hur i helvete kan dom visa en sådan reklam när det är stängt? Mina ögon blev ledsna...

Som tur var har mina föräldrar ett toastjärn & det fick jag låna. Så nu blir det toast hela dagen, hel helgen, hela livet! McDonalds kan brinna upp, för jag ska göra VÄRLDENS GODASTE TOAST! Måste även köpa ingredienser, så pappas plånbok blir lite mer fattig. Kommer lägga upp bilder, recept & andra saker om mina godingar. Jag väljer att döpa dom till MM Toast!

  • 2012-05-11
  • kl.13:36:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-05-16 kl.22:02:26
    Gott :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg