Snart nya jeans inför sommaren. ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart nya jeans inför sommaren.

Har precis klickat hem två par jeans inför sommaren. Blev ett par vita & ett par ljusblå. Älskar dom jeansen sedan tidigare. Kvalitén är grym! Har ett par mörkblå & dom är så bekväma, men samtidigt snygga. Så kände att jag lika gärna kunde beställa hem två par till, fast i andra färger. Vitt är snyggt på sommaren, såklart man köper ett par. Ljusblå är också en sommarfärg. Men det som är negativt är att ljusa byxor lätt blir smutsiga. Jag är expert på att skita ner mig, haha. Får hoppas att smutsen går att tvätta bort!

Jag har ju Aleks byxor att skita ner i sommar, haha.

  • 2012-05-07
  • kl.15:31:51
  • Kategori: Mode





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg