Packar, packar, packar. ( )
Hem Om mig Kontakt

Packar, packar, packar.

Det ser inte direkt hemtrevligt ut i min lägenhet just nu. I & för sig har det aldrig gjort det, men nu ser det fan ut som om en bomb har sprängts här inne. Usch, som jag säger. Har ju faktiskt varit ett bombhot här... Fy mig! Men nu när ni förstår hur det ser ut hos mig så kan vi släppa det. Jag packar för fullt & tänker noga igenom vad jag ska ha med mig. Igår frågade Melissa mig om jag visste hur stor lägenheten var som jag ska flytta till. Det vet jag ju inte? Då började vi fantisera om att det var västa mini-lägenheten. Som mitt badrum typ, fy fan. Jag mejlade min kontaktperson i Danmark & hon svarade med att lägenheten var stor. Tack & lov, prisa Gud!

Jag kommer fortsätta att städa nu. Därför blir jag osocial här, tyvärr. Men jag kommer blogga betydligt mer i Danmark. Det LOVAR jag er! Måste först få igång bredbandet där (som tydligen redan finns), men jag kommer även köpa ett trådlöst bredband för säkerhetens skull. Vi hörs!


  • 2012-05-16
  • kl.14:10:46
  • Kategori: Resor





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg