Lite sådär seg... ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite sådär seg...

Jag är inte trött efter jobbet, men man blir seg av värmen. Nu på kvällen så är det svalare & det blåser lite kallt, vilket är skönt. Jag & Knut kollar på en tråkig film (för alla funkar inte i deras DVD-spelare). Har med min egna DVD-spelare, men dosan är fortfarande hemma i Sverige. Typiskt!

Ska snart ringa till min älskling, saknar honom så mycket. Jag skämtade förut med Knut & sa att jag skulle strippa på Skype för Lukasz. Det värsta var att han trodde mig, haha. Är folk i Norge så som i norgehistorierna? Man börjar ju tro det, haha. Och nej, jag kommer verkligen inte strippa i cam för Lukasz. Han kan ju alltid önska, grr.

  • 2012-05-23
  • kl.20:25:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg