Jobba som beridare i Danmark, jovisst! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jobba som beridare i Danmark, jovisst!

Jag har fått jobb i Danmark. Ringde & hade en "intervju" med en riktigt trevlig kvinna. Men nu ska jag & mina föräldrar prata ihop oss. Flisan kommer följa med, men antagligen inte direkt. Kommer alltså bo i Danmark, vilket kommer bli trevligt. Har väl aldrig tänkt tanken att bo i Danmark, men det är ett trevligt land. Något som jag däremot ALLTID har velat är att åka på ridläger där. Nu får jag jobba som beridare i Danmark & rida 8-9 hästar per dag. Mycket motion & mycket erfarenhet! Uddetorp kan dra åt helvete med deras "du får aldrig jobb"-snack. Jag fick ett jobb som ingen annan inom hästhållning fått. FUCK YOU, jag är bäst!

  • 2012-05-11
  • kl.16:25:32
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg