Hunnit med saker redan :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Hunnit med saker redan :)

Skulle egentligen gå upp klockan 10.00 idag, men konstigt nog vaknade jag 08.40 istället. Knepigt! Gick upp & tog på mig kläder. Sedan drog jag ner till den läskiga källaren för att boka tvättid. Har hittat min tvättnyckel, den låg i min handväska. Så jag & Lukasz ska tvätta utav helvete imorgon! Kanske inte, men vi måste tvätta i alla fall. Och det lät som om vi bodde ihop? Det gör vi inte, haha. Inte än.

Har också varit duktig & diskat. Dock var det inte många tallrikar då jag knappt hunnit att äta. Men mängder med glas fanns. Jag tror att det är vädret som gör att jag vaknar tidigt, orkar mer & så. Det är PERFEKT! Skulle till & med kunna dammsuga, men det är Lukasz sak att göra. För han är kåt i min dammsugare, haha. Så fort han kommer hit klagar han på smutsiga strumpor & börjar dammsuga.


  • 2012-05-02
  • kl.10:11:29
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg