Hoppade över en blå tunna. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hoppade över en blå tunna.

Då kan jag rapportera ridpasset idag. Trodde först att Flisan var halt, för hon gick konstigt. Men det var hon inte alls, utan det kallas ovan ryttare. Jag har ju inte ridit på typ en månad då Flisan har varit skadad, ätit i foderkammaren & haft fult upp med studenten. Men nu är jag igång igen!

Jag ställde fram en blå tunna & hoppade över den. Var lite svårt att rama in Flisan eftersom det inte fanns några hinderstöd. Fast det gick väldigt bra & över kom vi flera gånger. Är stolt över mig själv. Hoppade för första gången utan tränare & dessutom i en vanlig hage. Plus att ingen var med mig. En STOR applåd till mig, haha.

Blev att ta det lugnt sedan. Jag & Flisan strosade runt i hagen samtidigt som jag pratade med Lukasz i mobilen. Solen sken, fåglarna kvittrade & det var så mysigt. Älskar sådana ridpass!

image description

  • 2012-05-07
  • kl.23:51:00
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg