Flisan får sommarledigt nu. ( )
Hem Om mig Kontakt

Flisan får sommarledigt nu.

På lördag åker jag till Danmark. Jag ska vara där i två veckor innan Flisan kommer upp. Det kanske inte ens är säkert att jag trivs? Men det hoppas jag verkligen. Jag tror faktiskt att jag kommer att göra det. När Flisan är i Sverige så kommer pappa ta hand om henne. Det är helt okej från hans sida. Min pappa är bäst! Något som också är bra är att Flisan får semester & sommarvila nu innan hon åker till Danmark. Jag vill inte ha någon som rider henne (förutom pappa). För att i Danmark kommer det bli hårda pass & då har Flisan fått både vila & käkat upp sig, haha.

  • 2012-05-16
  • kl.21:47:14
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg