En mycket kall dusch. ( )
Hem Om mig Kontakt

En mycket kall dusch.

Jag älskar min dusch, eller inte. Eftersom jag har suttit i bilen i över åtta timmar idag så kände jag för att duscha av mig & tvätta håret. Allt gick bra tills jag började spruta vattnet på mig. Fy fan vad kallt! Trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl. Har pappa släppt av mig på Grönland ändå? Jag kunde inte duscha kroppen, så fick endast ta håret. Men det gick knappt det, för hela min hjärna frös ihjäl. Fick tvätta kroppen i handfatet, haha. Men så kollade jag på varmvattensberedaren & den var helt avstängd. Så jag satte på nästan max-värme. Hoppas det blir bättre, klarar inte av att frysa ihjäl varje gång & sedan återuppstå igen.

  • 2012-05-19
  • kl.20:36:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg