En lugn filmkväll blev en galen bilträff. ( )
Hem Om mig Kontakt

En lugn filmkväll blev en galen bilträff.

Igår hade vi väldigt roligt. Jag trodde att jag skulle på en lugn filmkväll hos Wozi, men så var inte planerna. Var andra söta människor där också. Jag blev så glad! Vi drog ut i bilarna för att dunka musik & dricka. Egentligen skulle jag åka i samma bil som Wozi, men jag hamnade i Momo's bil. Lite läskigt, eftersom det är en gammal Volvo. Men jävligt bra ljud! Vi lekte raggare som vanligt, haha. Det var liksom en alban/svenne, serb/polack, ryss & en polack som inte förstod något vad vi sa. Haha, det är inga raggare precis. Men vi hade jävligt roligt ändå! Blev sjuka bilder på mig, Akki & Aleks i baksätet. Ska slänga upp dom här när jag sitter vid min stationära dator. Pinsamma som fan!

image description
image description

  • 2012-05-07
  • kl.12:00:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg