En fjortis som förstör... ( )
Hem Om mig Kontakt

En fjortis som förstör...

Dagen började ju bra, eller inte. Melissa fick ett telefonsamtal från en liten cp-unge. Trodde faktiskt inte så om den personen som ringde. Men man tror så fel om människor... Både jag & Melissa fick damp hemma hos henne. Melissa gapade på albanska så hon väckte hela sin familj. Jag visste inte vad jag skulle säga. Trodde att jag skulle lägga mig ner & dö. Tror fan inte jag har varit med om något liknande...

Men nu har vi som är inblandade pratat ut om detta. Den lilla fjortisen kommer att få träffa mig öga mot öga. Vet att Melissa också kommer vara närvarande. För så som cp-ungen gjorde får man fan bara inte göra! Allt är i princip löst nu & det är ganska lugnt på fronten. Ja, förutom att vi ska träffa fjortisen.

  • 2012-05-31
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-01 kl.00:18:47
    Jag tycker att ni gjorde rätt i att prata utan att börja bråka som annars brukar hända! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg