Den trasiga torktumlaren & lösningen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Den trasiga torktumlaren & lösningen.

Jag har tvättat ikväll också, fast det gick inte så bra. Tvättmaskinen var hel, vilket den borde? Jag tyckte dock att två timmar var lång tid, så jag lekte med torktumlaren för att roa mig under tiden. Men locket var helt löst, så den går ju inte att använda. Sedan när jag satte på torktumlaren så försvann all ström, haha. Knut visste exakt vart proppskåpet var, så han satte igång skiten igen. Då ändrade jag tiden på tvättmaskinen till bara en timme. Under tiden försökte vi få locket på torktumlaren att sitta fast. Men nejdå...

Sedan när jag skulle torka kläderna i torktumlaren så försvann elen flera gånger. Efter mycket om & men så fungerade det bra, men man var tvungen att hålla i det locket hela tiden. Vem fan orkar stå & hålla ett lock hela dagen? Jag tog in en stol på toaletten för att jag trodde att den kunde mota locket, men det gick inte. Så jag sprang runt i huset & försökte hitta något som kunde hålla locket på plats. Men jag hittade inte något... När jag gick tillbaka till torktumlaren så ser jag att Knut sitter på stolen & motar locket, haha. Så duktig han är!

  • 2012-05-25
  • kl.21:01:57
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg