Börja packa idag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Börja packa idag :)

Idag tänker jag börja packa lite smått. Dock vet jag inte vad jag ska ha med mig. Har mejlat min chef & frågat vad som finns där. Min älskade smörgåsgrill måste med, haha. Sedan kläder & sådana "tråkiga" saker. Hoppas att min stationära dator kan följa med. Annars kommer det bli svårt att blogga... Jag klarar inte av att sitta vid den bärbara datorn. Finns varken Word eller Photoshop på den. Typiskt! Sedan har jag ju alla bilder på den stationära. Fast i & för sig, den dampar ju ofta. Ger blåskärm när man inte vill.

Ja, det blir en del att packa. Dock kommer jag bara börja packa lite nu. Jag använder ju typ allting & då är det onödigt om jag måste packa upp det jag ska ha på mig. Hörs senare!

  • 2012-05-14
  • kl.13:57:00
  • Kategori: Resor





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg