Äntligen duschat! ( )
Hem Om mig Kontakt

Äntligen duschat!

Då har jag äntligen duschat & jag känner mig fräschare än någonsin. Försökte platta håret, men värmen är för hög här. Att sminka sig kan man fetglömma, haha. Men varför ska jag sminka mig här egentligen? Jag är inne på att dra ut i solen & bli brunare än vad jag redan är. Solen har tagit otroligt mycket på mig idag. Wünderbart!

Ikväll kommer en svensk tjej hit & ska bo i samma hus som mig. Hon ska praktisera här i en vecka, så får bara svenskt besök en kort tid. Men alltid något... Jag har min älskling hemma i Sverige som jag saknar mest av allt. Ska försöka få hit Lukasz, haha. Snart får jag bredband också, då blir det att prata mycket via Skype med honom. Nu ska jag ta & laga lite mat, dvs nudlar.

Hoppas kylskåpet kommer få fler varor nu när Sverige är på besök...

  • 2012-05-22
  • kl.17:36:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg