Hur blir min framtid? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur blir min framtid?

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.

1. Hur mår du idag?
Play Me Like A DJ
Kommentar: Ja, jag är riktigt taggad inför imorgon!

2. Kommer du långt i livet? Welcome To The Club
Kommentar: Jag älskar att vara på nattklubbar, så yeah.

3. Hur är skolan för dig? Love Story
Kommentar: Jag har haft ett förhållande med en i skolan, men usch för det.

4. Vilket är ditt livs themesong? The Way We Are
Kommentar: Jag lever för den jag är, så det stämmer.

5. Vilken är din livshistoria? We Run The Night
Kommentar: Jag älskar att vara ute på nätterna, så visst stämmer det.

6. Hur ser din framtid ut? Waiting
Kommentar: Ja, jag väntar på vad framtiden har att bjuda mig på.

7. Hur blir din morgondag? When Love Takes Over
Kommentar: Ska ju träffa min pojkvän imorgon, hihi.

8. Vad är det bästa med dina vänner? Missing You
Kommentar: Jag saknar mina vänner då jag inte umgås med dom, helt klart.

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
Hey Baby (Drop It To The Floor)
Kommentar: Haha, jag går ju ibland runt & säger "hey baby" till mina vänner på fester.

10. Hur ser ditt liv ut just nu? Syster Söndrig
Kommentar: Mitt psyke är inte sönder, men min mjälte är fortfarande sönder.

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Time To Dance
Kommentar: Ja, det är hög tid för att dansa på min begravning, haha.

12. Hur var du som barn? Allting Går Åt Helvete
Kommentar: Stämmer absolut!

13. Vem kommer du att gifta dig med? Se Mig
Kommentar: Så jag ska gifta mig med en kille som vill att jag ska se honom?

14. Hur ser världen på dig? Freak
Kommentar: Ja, då får världen tycka så om mig. Ni känner inte mig i så fall!

15. Vad tycker dina vänner om dig? Celebration
Kommentar: Jag vill fira allt som går att fira, jag borde blivit född i Balkan.

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Män I Uniform
Kommentar: Ja, det var trevligt att män i uniform tänker på mig, hihi.

17. Kommer du någonsin få barn? Josephine
Kommentar: Mitt barn kommer definitivt inte heta Josephine, aldrig i livet.

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? BMW
Kommentar: Nej, Lukas kör inte BMW tyvärr.

19. Hur blir du igenkänd av folk? Het
Kommentar: Eller inte!

20. Vilken är din livsfilosofi? Perfect Girl
Kommentar: Jag är inte perfekt, det finns ingen som är perfekt i världen.

21. Vad tycker dina föräldrar om dig? We Are The Winners
Kommentar: Det stämmer! Vi har vunnit över alla svårigheter i livet.

22. Tycker andra att du är attraktiv?
All Night Long
Kommentar: Ohlala!

23. Vad kommer du att säga när du gör slut med någon? Sex Toys
Kommentar: Haha WTF!





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg