Håll myggen borta i sommar. ( )
Hem Om mig Kontakt

Håll myggen borta i sommar.

Om ungefär två månader så är det sommar i Sverige. Det är en underbar tid, men också en kliande tid. Jag tänker nämligen på alla dessa myggbett. Nu finns det dock armband som håller myggen borta. Visst låter det bra? Hos uffessakerochting.se finns armband för hela familjen. Finns i färgerna blå, rosa, lila, grön & orange. Varför inte köpa alla färgerna? Man kan ju kombinera armbanden till en snygg outfit.

Armbanden är gjorda av ren naturlig citronellaolja & lavendelextrakt. Alltså innehåller dom inte några kemiska komponenter. Kort & gott; dom är helt ofarliga & giftfria armband. Man behöver inte heller använda dom till armband, dom passar lika bra som ankelband eller att hänga i bilen för att hålla myggen borta. Sjukt bra va? Alla armbanden levereras i en försluten förpackning. När de inte används så bör de förvaras i den medföljande påsen för framtida bruk.

Mått: 24 x 1,8 cm
Längden är justerbar.

* Köp 4 och få 1 extra
* Köp 6 och få 2 extra
* Köp 10 och få 5 extra

  • 2012-03-12
  • kl.12:04:28
  • Kategori: Mode


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:07:58
    Har du testat dom?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:08:11
    Fungerar dom? :P
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:08:35
    Dom var snygga, men har hört att dom inte alls fungerar :( Vet du om det är sant? <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:09:35
    Nej, jag har aldrig testat dom.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:09:59
    Jag vet inte då jag aldrig har testat dom :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:10:36
    Ja, visst är dom snygga :) Jag har varken hört bu eller bä om dessa armband. Har inte heller testat dom, så vet inte om dom fungerar.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-19 kl.12:16:09
    Får man välja färg då man beställer? :) För min pappa har pratat om att dom ska vara bra o jag är inne på att köpa till hela familjen :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg