Tradolan fungerar :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Tradolan fungerar :)

Jag har tagit en Tradolan nu. Såklart jag blir seg & "hög", men smärtan i magen är borta. Eller inte borta helt, men den har minskat med 95%. Underbart! Kan till & med ligga på min vänstra sida utan någon större smärta. Men jag vill helst slippa ta sådana här starka mediciner. Förr brydde jag mig inte om det. Jag levde på mediciner. Tog över 10 olika tabletter per dag. Det är sjukt! Idag äter jag endast en till två tablett om dagen (då jag inte har ont i magen). Det är Mini-Pe & ibland tar jag en Propavan ifall jag inte kan sova. Det som är bra med Propavan är att jag behöver endast ta en tablett nu istället för två. Jag mådde otroligt dåligt när jag åt mycket tabletter. Sedan blev jag beroende. Minns att jag tappade hår, frös hela tiden & var hög dygnet runt. Så ska livet inte vara! Efter att mjälten är bra igen & jag slipper smärtan så kommer jag bara ta mina vanliga tabletter igen, dvs Mini-Pe.






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg