Today is a good day. ( )
Hem Om mig Kontakt

Today is a good day.

Min frukost är nu uppdrucken, haha. Det blev en Red Bull för min del. Kanske inte den bästa frukosten, men orkade inte laga till något. Men innan jag åker till stallet blir det lite mat i alla fall. Ni vet ju hur dålig jag är på att äta? Fast ska tjocka mig med en pizza ikväll tillsammans med Melissa. Efter det blir det partey hos någon som hon träffat på Facebook. Hatar att jag måste skriva detta; jag tar det lugnt! Vet att många "äldre" läser min blogg & dom tror jag är såpass vild att jag skadar mig? Ja, jag längtar inte till en gammal ålder.

  • 2012-03-09
  • kl.12:10:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-12 kl.12:25:29
    Snygg bild ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-12 kl.12:26:18
    Det är inte bra att träffa folk på internet. Fast alla gör det nu för tiden tyvärr. Hoppas det går bra. Kraam
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-12 kl.12:40:53
    Jag vet att man inte ska träffa människor på nätet. Men liksom, alla gör det? Tror det var ganska "2004" att unga tjejer träffade äldre män på en chatt & sedan våldtogs hon. Så ah, nu är det inte så. Man träffar folk via Facebook & oftast känner man någon som känner den personen. Mycket säkrare :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg