Suttit i telefon länge... ( )
Hem Om mig Kontakt

Suttit i telefon länge...

Har suttit & pratat med Lukasz i telefon nu i över två timmar. Han har fixat Telia idag, så vi ringer gratis till varandra. Superbra! Han försökte förklara hur man firar påsk i Polen. Jag misstolkade ALLT som vanligt. För det första åt man ägg med sås? För det andra så gick man med en korg med ägg i till kyrkan där prästen sprutade något på dom? Haha, snacka om sjuk humor. Ni kanske förstod nu att vi ska fira påsk ihop?

Och jag snor en bild från honom...

  • 2012-03-22
  • kl.21:30:12
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-23 kl.09:44:49
    Hej!



    Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida med senaste kläder ur min garderob, vid intresset kan du klicka dig vidare på:



    www.traderista.blogg.se



    Trevlig helg!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg