Pantburkarna blev cash (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Pantburkarna blev cash (y)

Igår stod jag utomhus hos mina föräldrar hela eftermiddagen. Jag var fortfarande lite smått hög, men det var skönt att vara ute. Städade garaget & sorterade pantburkar & flaskor. Fick ihop elva sopsäckar som jag & pappa åkte & pantade på kvällen. Fick över 1 000 kronor, dock handlade jag lite för pengarna igår. Men jag är stolt över mig själv, även fast jag räknade fel på sopsäckarna, haha. Antar att jag fortfarande såg lite suddigt! Så till er fjortisar som står inne framför spegeln & är sura över att inte ha cash till alkohol; panta burkar & flaskor!

image description
image description

  • 2012-03-02
  • kl.11:00:02
  • Kategori: Jobb


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-03 kl.19:00:49
    Bra sätt att tjäna pengar på :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.19:52:07
    Va duktig du e :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg