Ont i magen som bara den :( ( )
Hem Om mig Kontakt

Ont i magen som bara den :(

Man känner sig lite halvt morgonpigg. Eller inte. Alfa dampar loss i buren. Hon river upp allt kiss så det stinker i hela lägenheten. Samtidigt har jag sjukt ont i magen så jag inte kan ligga ner. Jävla mjälte! Har bestämt mig för att ringa vårdcentralen på måndag. Nu kan jag ju inte ens ligga på min vänstra sida innan jag får ont i magen. Höger sida är helt okej. Alltså måste det bero på mjälten? Ringde ju kirurgmottagningen i Lidköping förra veckan för att skynda på återbesöket, men jag skulle då inte ha något? Jävligt skumt! Dom skulle höra av sig till mig efter några dagar, men det har dom inte gjort. Skickar snart en hel jävla flock med folk på dom. Såhär kan det inte gå till! Jag har ont i mjälten, kan inte leva normalt & jag behöver vård. Jävla sjukhus helvete! Ska även kolla om jag kan åka till jouren ikväll...






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg