Nu blir det stallet! ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu blir det stallet!

Nu ska jag åka till stallet & rida. Konstigt nog är jag jättesugen på att hoppa, fast jag vet att jag inte vågar. Hela tiden kommer bilderna tillbaka. När jag står på marken så tänker jag att det inte är så farligt att hoppa. Jag har ju liksom tävlat i ponnylaget? Men när jag sedan sitter på hästryggen så kommer bilderna från när jag ramlade av Krizzie. Minns den hemska smärtan!

Men ska inte tänka negativt... Jag kommer få hjälp att börja hoppa igen. Kommer faktiskt bli roligt. Dock ska jag inte hoppa idag, utan bara motionera Flisan. Hon är så busig nu när det börjar gå mot ljusare tider. Det är faktiskt roligt när hon är sprallig. Hon är glad & studsar runt som en gummiboll. Sedan får hon in backen & backar jättelångt. Har lite att jobba med, hehe.

image description

  • 2012-03-03
  • kl.15:54:13
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.18:06:03
    Så fin du är <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.18:07:03
    Du kommer få bort rädslan :) Och det är en väldigt fin bild på dej!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.19:53:01
    Gillar den bilden :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-06 kl.12:57:05
    Sötnos <3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg