Mot Göteborg! ( )
Hem Om mig Kontakt

Mot Göteborg!

Då sitter jag i bilen på väg till Göteborg. Ska spendera helgen där ihop med mina underbara kusiner. Var inte alls längesen som jag träffade dom. Tycker det är roligt att vi umgås oftare nu än förr. Då träffade jag dom typ två-tre gånger per år. Det är för sällan! Nu är vi äldre & kan hitta på saker på egen hand. Förr var alltid våra föräldrar tvugna att vara med.

Hoppas på en riktigt bra helg med mycket skratt. Varför ska jag längta hem? Melissa är i Albanien, så har ingen social människa där jag bor längre. Fast Adnan har ju sagt att han kan leka social med mig. Så har jag Lukasz också, ska träffa honom snart igen. Det måste jag bara...

  • 2012-03-16
  • kl.16:30:00
  • Kategori: Resor





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg